Nord-Filateli HB

Support

Här har vi listat problem som kunder haft och lösningar på dem:

Problem: Jag kommer bara tillbaka till varukorgen när jag försöker gå till kassan.

Du har beställt fler ex av ett objekt än vad som finns tillgängligt. 
I så fall visas en röd text i "botten" av varukorgen.
Läs den och sök rätt på de(t) objekt som markerats med ** i varukorgen.

Lösning: Ändra antalet i varukorgen och UPPDATERA! Den blå knappen till höger om antalet.

Problem: Jag försöker logga in med rätt e-postadress och mitt lösenord, men kommer inte in.

Lösning: Du försöker antagligen logga in med lösenord du använt i vår "gamla" butik på Budera eller på Tradera. Har du aldrig handlat i denna butik tidigare så måste du registrera dig som ny kund! Kom också ihåg att butiken skiljer på stora och små bokstäver.

Problem: Annat än ovanstående.

Lösning: Kontakta oss via e-post info@nord-filateli.se. Ange gärna ditt tel.nummer och mobilnummer så mailar vi eller ringer upp och hjälper dig tillrätta så snart vi kan.